.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر خوش برای استانداران: تغییر نمی‏کنید
بنایی به تغییر استانداران نیست هر چند ممکن است کسی استعفا بدهد اما دولت تصمیمی به تغییر وتحول در حوزه وزارت کشور در سطح استانداران ندارد.
خبر خوش برای استانداران: تغییر نمی‏کنید

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر کشور تاکید کرد که تا پایان کار دولت نهم تصمیمی مبنی بر تغییر استانداران وجود ندارد.

به گزارش مهر ، محمد حسین موسی پور در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی براینکه آیا در مدت باقی مانده از کار دولت نهم تغییری و تحولی در بین استانداران صورت خواهد گرفت ، بیان داشت: بنایی به تغییر استانداران نیست هر چند ممکن است کسی استعفا بدهد اما دولت تصمیمی به تغییر وتحول در حوزه وزارت کشور در سطح استانداران ندارد.

وی درپاسخ به سئوالی درخصوص زمان آغاز به کار ستاد انتخابات وزارت کشور بیان داشت: فعالیت های انتخاباتی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در وزارت کشور آغاز شده و ستاد انتخابات وزارت کشور نیز اواخر اسفند تشکیل می شود.

موسی پور در رابطه با زمان آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهور تاکید کرد: ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری از روز 15 اردیبهشت آغاز می شود و به مدت 5 روز ادامه خواهد یافت.

وی درپاسخ به سئوال دیگری در رابطه با برگزاری رایانه ای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در مورد برگزاری انتخابات به صورت رایانه ای در سه مرحله با شورای نگهبان به توافق رسیده ایم اما به احتمال زیاد شمارش آرا به صورت دستی خواهد بود.

وی در این رابطه گفت: شمارش آرا در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل محدود بودن تعداد داوطلبان اگر دستی انجام شود دقت و سرعت کار بسیار بیشتر می شود ضمن اینکه برای شمارش آرا به صورت رایانه ای باید زیر ساخت های لازم ایجاد شود.

موسی پوردر پایان در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا انتخابات ریاست جمهوری بر اساس اصلاح قانون انتخابات انجام خواهد شد یا خیر ، بیان داشت: با توجه به محدودیت زمانی انتخابات ریاست جمهوری با قانون فعلی انجام خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 اسفند 1387
ارزشهای ایثار و شهادت نباید دستاویز بازیهای سیاسی شود
: یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی معتقد است: ارزش های ایثار و شهادت نباید دست آویز بازی های سیاسی شود.
علی کریمی مله پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه همایش ملی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پاسخ به سئوالي مبنی بر نظر اصولگرایان در مورد اینکه دولت قبلی اعتقادی به ایثار و شهادت در جامعه ندارد، اظهار داشت: از جمله کج اخلاقی ها و بد اخلاقی های شاخصی که جناج اصولگرایان اکنون در جامعه انجام داده استفاده ابزاری از فرهنگ ایثار و شهادت است.

استادیار علوم سیاسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران خاطر نشان کرد: با بررسی دولت های گذشته می توان اذعان داشت که تنها دولتی که سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بنا کرده دولت اصلاحات بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در دولت اصلاحات با اشاره به اینکه پایه گذاری کاروان های راهیان نور و طرح ساماندهی گلزارهای شهدای کشور در دولت سید محمد خاتمی رخ داده است، تصریح کرد: چگونه اصولگرایان چنین دولتی که خود مروج فرهنگ ایثار و شهادت بوده را تخریب و تهمت می زنند.

کریمی مله با بیان اینکه کارنامه و درون مایه اصلی دولت اصلاحات تدوین سند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بوده است یادآور شد: بداخلاقی سیاسی دولت نهم این بوده که متاسفانه ایثار و شهادت را مختص دولت خود دانسته و سایر دولت ها را مبری از این ترویج فرهنگ ها دانسته اند.

این کارشناس مسائل سیاسی اصلاح طلب با اعلام این مهم که مصادره مطلوب کردن فرهنگ ایثار و شهادت نمونه ای از کج اخلاقی های دولت نهم در این برهه از زمان است، خاطر نشان کرد: ارزش های ایثار و شهادت جزء مبانی اعتقادی و ارزشی نظام مقدس اسلامی بوده و نباید دست آویز بازی های سیاسی شود.

به گفته وی، بیشترین استفاده ابزاری از فرهنگ ایثار و شهادت در دولت نهم که خود مدعی ترویج این فرهنگ است صورت گرفته و نمونه بارز آن برخورد ناشایست این دولت با همسر " شهید باکری " که از نیروهای ارزشی نظام بوده می توان نام برد.

وی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با هتک حرمت به خانواده شهدای شاخص منافات دارد که متاسفانه برخی از افراد شاخص دولت نهم چنین برخوردهایی با خانواده های شهدا دارند.

کریمی مله اذعان داشت: ارزش های ایثار وشهادت متعلق به طیف، جناح و گروه سیاسی خاصی نبوده بنابراین نباید این فرهنگ بازیچه و دست آویز اقدامات سیاسی دولت ها شود.


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.